söndag 16 januari 2011

Prickigt värre!




Ja som ni ser så har det hänt en del i helgen! Sonen A fick röda små prickar i går lördag och så här ser han ut idag! Stackare! Men han är så duktig. Vattkoppor...jag minns det som i går fast jag var 5 år då jag hade det...vilken pärsch det var!

I går var vi hos svågern och svägerskan och frossade hela dagen nästan. Goda äppelmuffins och en supergod viltskavsgryta. Mätta och belåtna kom vi hem!





Nej nu är det dags för SOLSIDAN!!! Som jag har längtat!

Kram Linda

3 kommentarer:

  1. Hej Linda,

    tack för rara kommentaren i min blogg. Stackars stackars vännen med prickarna, ser inte roligt ut! Du får skämma bort honom med något som distraherar : )

    SvaraRadera
  2. Åh nej stackarn som är så prickig! Det går på vår äldstas dagis också.. Jag vill som inte att han ska bli sjuk, men samtidigt så vill jag ju att dom gör bort det då dom är små... Ja det är bara att vänta och se.

    Spännande att vi bor så "nära" varandra! =)

    Ha en fin dag

    Kram Dessie

    SvaraRadera
  3. Boken var lika härlig som jag trodde! Härligt. Förra året lånade jag några rensa böcker också. Tycker det är bra med några tips och idéer även om man kanske använder allt som står i boken. Tack för dina peppande kommentarer! Men det är JAG som fått förmånen att lära känna er, ni är helt fantastiska tycker jag! Du, jag har en idé, vi har ju aldrig varit ovänner, så varför ionte köpa caféet i Norsjö tillsammans? ;) Det är en sådan tokig dröm, men kul skulle det vara eller hur? :) Kram på er och hoppas A är fri från de kliande prickarna. <3

    SvaraRadera