tisdag 4 januari 2011

Förkylningstider




Ja idag är jag riktigt förkyld! Tät som bara den!! Vaknade med ett ryck runt femtiden imorse av att jag knappt kunde andas... så denna dag har jag bara gått runt och småplockat lite här hemma. Tomtarna ska nu plockas bort, har försökt hålla mig in i det längsta med att ha dem framme, mest för barnens skull men nu åker dom! Julgardiner i köket togs ner i helgen så nu hänger mina vita gardiner där igen och det blev så vitt, ljust och vilsamt. Härligt att få in lite ljus igen!


Hoppas ni får hålla er friska!


/ Linda

2 kommentarer:

  1. Ååå, jag ska också plocka undan! Vill ha bort det nu! Inget roligt att vakna av att inte kunna andas, huvva. Själv är jag förkyld också, men jag hade legat och gapat p.g.a. nätäppa hela natten, jag var så torr i munnen så jag knappt kunde stänga den! Snacka om keramikmun! HaHaHa! Krya på dig älskade vän!

    SvaraRadera
  2. Nej va trist, det låter som hemma hos oss då! =) Det är en envis förkylning som går och allt satte sig i bihålorna för mig iallafall.

    Krya på dig nu!

    Kram Dessie

    SvaraRadera