onsdag 12 januari 2011

Ett tips.... från en som är bekväm! (lat!!)


Tänkte att jag skulle rekommendera Tapetshopen! Beställde i förra veckan halltapeterna därifrån. Visste vad jag ville ha och hade inte en anings lust att åka in till stan till någon Färg och tapet butik för att beställa dessa.....bekvämligheten tog överhand.







Så nu ligger de på Posten och väntar på att bli uthämtade..... och VÄNTA lär de få göra för jag hittar inte mitt leg!! Har sökt igenom varenda liten vrå här hemma men inget leg... Jag anar att det är lilleman som fått tag på det, då halva innehållet från börsen låg utspridd på hallgolvet härom veckan. Barn, barn, rara barn...!!!

Till råga på allt så har K förlagt mitt bankkort någonstans.... hände strax lagomt före jul... Så här har varit shopping stop ett tag.... Billigt och bra! Men fruktansvärt tråkigt!!



Ha en bra kväll!


/ Linda

2 kommentarer:

  1. Jo jo, förlagt det. Du får nog bjuda till lite, så kanske det där kortet kommer tillbaks ;) Tyvärr har jag dåliga nyheter, Becka har kräktes flera gånger ikväll... Hoppas att det är snabbt övergående bara, BLÄ! Och stackars kritvita-unge :(
    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Ja där sa du något! Det är kanske det jag måste göra!! Ska tänka på saken....! Fast det går ju att beställa ett nytt oxå....!!

    SvaraRadera