fredag 14 januari 2011

Jag tror jag har trädat in mig!



En bild från midsommar 2010 då jag och K låg på picknickfilten i Burträsk och bara... hade det så bra!!



Hittade en sådan fin inspiration i senaste numret Lantliv.

Då tapeten från Tapetshopen blev den svarta med träd på så har jag totalt insnöat mig på träd här hemma!!

I allafall visade de LOTTAS TRÄD.

Lotta studerar just nu på Konstfack och gör enkla, sirliga och underbara illustrationer av svenska lövträd och andra växter. Jag tittade in på hennes hemsida och blev mycket förälskad. Träd tycker jag förmedlar sådan frihet och lugn. (vilket kan behövas i vårt hem!)



EKEN blev den stora förälskelsen som kanske får den stora äran att pryda vår vägg upp mot trappen. Pris för EKEN som är i storleken 50 * 70 cm, är 425 kr.

En annan favorit var HÄGGEN. Då vi har så många vackra häggar här i byn!



Och ytterligare en... FRÖTRÄD.




Lycklig är lilla jag som just fått se denna inspiration till vårt kommande projekt, HALLEN.

Hoppas ni har det bra i stugorna. Pratade här i kväll med svägerskan och jag håller alla tummar och tår att ni övriga klara er från magsjukan!

/ Linda

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga tapeter!! Såna man blir glad av:) Färgglada på ett "lagom sätt".
    Hoppas ni slipper magbaciller, det vimlar av dom nu. Tur man är bästis med Alcogel;)
    Ha en fin dag! Kram Cilla

    SvaraRadera
  2. Sådär ja... 3 down and 1 to go!
    R kräktes igen igårkväll, M började halv 3 i natt och jag började en timme efter henne...
    Stackars Magnus som är mitt upp i allt detta:(
    Men nu hoppas jag det ger sig, vi har legat utslagna hela dagen. USCH, FY och BLÄ!
    Nu måste det vända...

    SvaraRadera