fredag 7 januari 2011

Åhh vad glad jag blir....


Har just fått nys om att Solsidan har säsongspremiär nästa söndag den 16/1. Den glada nyheten gjorde mig såå mycket piggare från denna envisa förkylning som nu börjar gå åt rätt håll! Så här mycket serier och filmer har jag nog inte legat och sett på mycket mycket länge. Ganska skönt ändå!


Ja så den första veckan på året med min nystart kom ju av sig lite... här har en och annan "tycka synd om choklad" åkt ner...! Men med nya friska tag kommer jag snart tillbaka på banan igen...!! Ligger och laddar för fullt!


Har beställt hem några nya LCHF kokböcker för mer inspiration för att äta åt det nyttiga hållet. Men jag kommer nog att köra en LCHF/GI variant tror jag.... Nyttigt och gott! Man blir ju lite less på makaron- och köttbulls middagarna. Laga mat kan jag tycka är ganska roligt, speciellt att pröva nya recept så det ska bli riktigt kul. Nya friska tag!!


Ha en fortsatt skön fredag!

/ Linda

2 kommentarer:

  1. Åh va mysigt med en massa film att slappa till. Ja jag vet ju inte var ni bor. Men här i Skellefteå så kan man då hitta Myrten och det är jag mycket glad för. =)

    Ha en bra kväll

    Kram Dessie

    SvaraRadera
  2. Åhh va kul jag missade en massa i somras

    SvaraRadera