torsdag 2 december 2010

Halva inne.....




Ja nu har jag kommit mig för att måla om hallen vit.... sådär lämpligt strax före jul... precis som förra julen då köket var under renovering....!! Att man aldrig lär sig! Men det är ju sådär, när man får för sig något så gör man! Urgulliga karl min ställer ju också alltid upp och det är väl det jag vet när jag påbörjar något...!! Men han tycker resultatet blir bra så i morgon blir det till att fortsätta att måla. Helgen är räddad! Synd bara att jag har jobbarhelg i helgen....!





Jag måste bara få visa....


denna ljuskrona.

Igår hämtade jag ut paketet från ELLIS CORNER med denna ljuskrona i (jaa lite annat smått och gott blev det ju också förstås!)





Åhh så underbart att det finns nätbutiker! ELLIS CORNER hör verkligen till en av favoriterna! Superbra service och mycket trevligt bemötande, det gör verkligen att man vill återkomma!

Nu börjar det verkligen kännas att julen närmar sig! Så härligt! I år har vi verkligen vikt dagar för att spendera med barnen. Att umgås står högst på listan i år. Det är lätt att det glöms bort mellan jobb, julstök och allt annat runt omkring.... I går var vi till badhuset och badade och idag har vi spelat spel; Den försvunna diamanten. Pepparkaks- och lussebak står snart på tur.


I morgon ska jag iväg och äta julbord med jobbet. Gott och trevligt ska det bli. Men före det ska jag till tandläkaren och laga HELA tre hål... fattar inte hur de har kommit till... har lagat två hål hittills i mitt 31 åriga liv! Vilket bakslag! Så lagomt ekonomiskt till jul oxå....! Jaja hoppas bedövningen hinner släppa till kvällen bara så att jag kan njuta av julmaten!!


/ Linda

2 kommentarer:

  1. Hej och tack snälla du för din söta kommentar! Glad blev jag:)
    OCH kul att få hitta nya bloggar även om tiden att "surfa runt" är begränsad just nu.
    Ni ser ut att ha ett härligt fint hus med vacker kamin o allt.
    Visst är det befriande att få vita väggar, huset känns genast större, renare o luftigare. Kommer bli ett toppenlyft för hallen!
    Hoppas tandlagningen gick bra o att julbordet smakade:)
    Vacker ljuskrona! Håller med, en söt nätbutik!
    Ha en fin helg! Kram Cilla

    SvaraRadera
  2. Ville bara titta förbi o lämna en vinterkram! Kram petra

    SvaraRadera