fredag 31 december 2010

Förändringarnas vindar blåser




Ja om man ska tro 2011 års horoskop för Vädurar som jag...!


Kunde inte låta bli att kolla vad mitt årshoroskop säger om 2011. Bland annat så kommer 2011 att bli ett extra händelserikt år för oss alla som är födda i Väduren, Skytten och Lejonet. Ett intressant och mycket intensivt har vi framför oss då mycket ställs på sin spets.



Mitt år kan ses som skräddarsytt efter mitt sätt att tänka. Första halvan av året går i en rasande tempo medan andra halvan mer liknar vanliga människors. Du älskar när adrenalinkickar sätter den invanda lunken ur spel. 2011 kommer att bjuda mycket av den vanan.

Karriäs- och ekonomimässigt så kommer det här att vara ett av mina bästa år någonsin. Jag driver igenom projekt framgångsrikt, vilket gör att jag kan höja ribban och klättra högre för varje gång. I början av januari får jag årets första stora chans.....


Spännande!! Ja det låter ju onekligen bra och intressant! Ett av mina bästa år har jag kanske nu framför mig...!!



Ja nu är det bara några timmar kvar till vi har ett helt nytt år framför oss. Nästa år vill jag verkligen vända ett blad i mitt liv och göra lite förändringar - och som hororoskopet säger så hoppas jag verkligen att förändringarnas vindar blåser åt mitt håll!!


Önskar er alla ett Gott Nytt År! Och hoppas att ni får en härlig och underbar kväll med era nära och kära.




Vi åker strax till våra vänner som bjuder på tre rätters och firar in nyåret där!


Många kramar från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar