tisdag 28 december 2010

God forsättning!




Ja nu är goda glada julen slut! Hade en fantastisk fin och härlig julafton! Den gick bara så fort! Alla barn blev glada och nöjda! Även pappan i huset! (thanks a lot dear svägerska!:) Och mat och annat gott har vi ätit så vi blivit alldeles sprickfärdiga!

Passade i afton på att fota mina amaryllisar som blommar så fint nu! Hann eller orkade inte med att göra någon eget arrangemang i år... vilket jag brukar göra... så det blev till att jag köpte färdiga men det har gått lika bra det med. Saknar dock det pyssliga i år men det har inte varit så lätt med en 1 åring som vill vara med och pilla i allt!

Ja nu stunder snart nyårsafton och ett nytt år väntar framför oss... spännande! Har slutat med nyårslöften då jag alltid bryter dem men i år tror jag faktiskt att jag ska avlägga ett och annat och det är framför allt att jag ska börja prioritera mig själv... allt och alla andra sätter jag före mig själv och så står jag där ibland och undrar var tiden finns till en själv... Träna ska jag börja göra! (igen!) Det är helt klart bestämt. Måtte jag stå på mig nu - jag hoppas verkligen det!!!

Fick förresten just höra några goda nyheter!!! En ny liten familjemedlem kommer att komma till världen i augusti!! Grattis till er T & J!! Sååå roligt!!

Nej nu väntar kvällsmackan!

(Dens dagar är räknade oxå... snart så väntar en betydligt bättre kost! Nästa år så....!)

Ha det så bra!

/ Linda

2 kommentarer:

  1. Hej Tack så mycket för den fina kommentaren hos mig härligt för nu hittade jag till ditt fina hem vill önska gott nytt år kram Tina

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas alla saker kommit till användning..? ;)

    SvaraRadera