tisdag 2 november 2010

Blev inte alls som jag hade tänkt mig...suck!




Denna dagen började inte alls som jag hade tänkt mig! Jag tror allt har gått emot mig idag! Vill bara lägga mig och dra täcket över huvudet... vem vet vad mer som lurar bakom hörnen!!


Började med att K ringer tidigt i morse från jobbet och säger att han har fått med sig nycklarna till bilen. (vi har bara en!)Jag som behöver bilen just idag då jag har /hade en massa inplanerat! Så jag lånar svärfars bil in till stan och lämnar lillen hos dem. Hade just parkerat utanför Coop för att handla då jag upptäcker: BÖRSEN - den ligger hemma den! Åhh... och jag som var utan snus åh allt! Stackars barn i eftermiddag som måste stå ut med en sprickfärdig mamma med stor nikotinabstinens!!

Jaja åker vidare till OKQ8 för att posta och hämta ut paket... var bara det att paketen jag skulle hämta ut skickades tillbaka i söndags...!! Nej nej nej! Säg inte det!!!!

Nåja åker vidare till jobbet för att för en gång skull vara först med att skriva in önskeschemat och få det ur världen... DET GICK INTE... schemaplaneraren hade inte gjort bemanningsgraferna färdiga, så inte gick det att skriva in något schema inte!! Så det var bara att åka hem..... suck och stön... inget uträttat... - joo breven jag skulle ha postat för en vecka sedan blev postade idag i allafall!:)


Gardinstång till Julias rum borrade jag upp idag! Snett och vint blev det... men det får den vara, orkar inte bry mig om det just nu! Upp kom den iallafall.

Ska strax åter upp till stan för att lämna de större barnen på stallet och friidrotten.

Hoppas resterande del av dagen blir lite bättre...


/ Linda

(bild från We heart it)

1 kommentar:

  1. Men du vilken härligt dag... NOT! Nu kan det ju inte bli mer tjafs tycker man. Kram!

    SvaraRadera