onsdag 17 november 2010

Brrr......kallt idag!

I dag har vi haft runt - 12 grader ute. Sååå kallt!! Har eldat massor kan ni tro! Skönt att jag var ledig från jobbet idag så jag har pillat på lite inomhus idag. I söndags gjorde jag och gubben en "liten" överrenskommelse....

Han fick fara på TVÅ innebandy träningar på måndagen om han flyttade hyllorna i köket ovanför köksbänken - sagt och gjort, så blev det så. Jaaa två hyllor fick jag borra upp själv... och då tänkte jag att visst är det bra att jag kan göra det alldeles SJÄLV, slippa vara så beroende av en karl i huset!





Har inte kunnar låta bli att pynta lite hemma... en grå liten tomte fick snällt följa med hem från butiken Hemtrevnad här i stan samt en ny ljusstake från Cult.




Julstämmningen höjdes något när jag fick upp julgardinerna förra veckan.... jooo det blev så!! Lite tidigt i år men jag övertalar mig själv att nu får jag mer tid över till julbaket...!! Jag som är så duktig på att skjuta fram saker kan nog behöva den tiden!


Ha de´gott!

/ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar