söndag 31 oktober 2010

Nu är jag i träsket igen!!




Har fastnat igen i det berömda traderaträsket!! Så mycket man behöver!! Två overaller till den lille, två par skor (de ena var för stora!), handskar, mössor, ullunderställ... nää nu får jag portförbjuda mig därifrån!! - IGEN!!! :)

Helgen har gått i rasade takt som vanligt! I går kväll var vi helt barnfria. Köpte hem pizza, såg IRON MAN 2 och gick sedan ner till puben här i byn! Mycket trevligt - dock inte så mycket folk men trevligt att få komma ut och träffa en och annan granne!



Idag var vi och hälsade på de nyblivna föräldrarna och lilla söta Hulda som blev en vecka idag! Så söt hon var!



Jaaa så har vi även fått inbjudan till bröllop!!! JIIEE så kul! Stort GRATTIS J och J!! Den 5:e mars är nu vikt till Er ÄRA!


Var inne som tvärast på IKEA´s hemsida. Oj så fint porslin de har fått in!











Dessa föll verkligen mig i smaken! Måste bara ha dessa! Fanns även små skålar, upläggningsfat, servetter mm i samma serie NYSNÖ.


Denna ljusslinga KALLT med snöflingor såg fin ut även den!





Ja det finns så mycket fint! Synd bara att börsen ekar tomt!:) I nästa liv ska jag följa min farfars råd - att ta en titt i den blivande mannens bankbok innan jag gifter mig med honom!:)


Ha en trevlig kväll!

/ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar