måndag 12 april 2010

Målning pågår

I dag tog jag tag i något som har legat läääänge och malt i bakhuvudet (- en av många!!) Jag har börjat måla barnens dörrar och dörrkarmar vita -såklart! Känns så bra! Har bara hunnit en strykning, så resultat visar jag senare! Nu ser dom väl inte sååå vackra ut men hoppas dom blir det efter några strykningar.
Helgen har varit underbar!! Fyllde 3..... år i söndags och blev redan på lördagen uppvaktad (och bortrövad) av min käre make. Han tog mig först till badhuset där vi simmade några längder - skönt - och sedan blev det en fördrink på en av stadens pubar -gott!- och sedan hade han bokat bord på restaurang -mycket gott! Barnen hade han också fixat med. Dom sov hos farmor och farfar så det blev en lugn och skön kväll! Tyvärr så blev jag så in i nordens trött så redan runt halv elva tiden ville jag lägga mig! (så typiskt då man har kvällen helt fri!:) Men vi vaknade pigga och utsövda i allafall!
Fick mig ett dubbelvåffeljärn av broder och svägerskan!! Hade läst att jag gnällde så över mitt enkeljärn här på bloggen!! Haha!!:)
Lite lyx har jag hunnit med i veckan oxå! Fick ett presentkort förra året på Aqua Spa så en skön ansiktsbehandling blev det! Oj så bra det var - och välbehövligt! Jag kan än idag... 4 dagar senare känna hur len och fräsch huden känns! Och till helgen bär det av till Källan i Åmliden för en Samezen behandling. Fick presentkort även där! Har aldrig gjort någon behandling tidigare så det ska bli väldigt spännande och intressant! Bara man inte blir beroende av detta nu... då får väl mannen dåndimpen!:)
Imorgon ska jag visa vad jag "frestades" att beställa! Såg en annan bloggerska som tipsade om dessa och redan då jag såg dem blev jag förälskad i dem! Men scchhh... maken vet inget...ännu!:)
Men dom är ju för en god sak oxå! Tröstar mig med det!
Nej nu blir det kvälls macka med mannen som varit på innebandy!
Sov sött!
/ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar