tisdag 13 april 2010

När frestelsen blir för stor

Ja frestelsen blev för övermäktig - igen....




Detta var vad jag inte kunde motstå!



Ett Humanity for all - armband word crystal!

Finns att beställa på den superfina netbutiken Creative Lounge

(http://creativelounge.se/)

20% av inköpspriset av armbandet går till Röda Korset och ytterligare

5% går till Al Gore´s Environmental Organisation.

Så därför har jag ju gjort en god gärning samtidigt!;)

Här blåser svinkallt i dag men solen är framme och dotterns spruta är avklarad.

Spruträdd som hon är så tog det säkert en halvtimma att få henne att förstå att det inte är så farligt!! Men är man rädd så är man!!! Hoppas att hon känner sig stark efter detta!

Målningsarbetet kommer att fortskrida, inte i dag då dagen är fylld med kompisar som följer barnen hem efter skolan samt min egen vatten gympa senare i kväll.

I morgon åker mannen till Vännäs för planeringsdag med jobbet och blir borta över natten. Då får jag ha bilen!!:) Fick just reklamblad från Blomsterlandet så det blir nog ett besök där!

Köpa några Mårbacka pelargonier - vad jag har längtat!

Ha en bra dag!

/ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar