onsdag 21 april 2010

Nu drar det ihop sig

Arbetsveckan!!


Ja nu drar det ihop sig! I veckan börjar jag om att arbeta. Ska både bli roligt men tufft! Man har ju liksom skaffat sig en egen vardagslunk här hemma, nu när jag varit sjukskriven och mammaledig i 1 1/2 år. Vad tiden gått fort! Dagarna har bara rullat iväg!!



Idag är det iallafall kurs på arbetsschemat.



Har ju aldrig visat några bilder från vårt hem så här kommer nu lite bilder från köket som jag tog i påskas! Vet inte hur jag vill ha det möblerat ännu....!! Byter lite då och då men nu ser det ut så här hemma hos oss i allafall och det känns för tillfället bra!













Återkommer och berättar om den underbara helgen som jag var med om! Nu måste jag göra mig klar!

Ha en bra dag!

/ Linda





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar