onsdag 14 april 2010

Dagen har varit helt underbar i dag!




Hann med en riktig långpromenad på förmiddagen och det var riktigt skönt ute. Sedan åkte jag och dottern och lillen in till "schtaan" för lite shopping......



Shoppinglusten infann sig inte denna dag....(dåligt samvete...hmmm!!!!:)



" Klickade" hem dessa fina ting från Ellis Corner i måndags!!









Rengöringsmedel till toaletten från Maison belle samt en superfin retro timer.


Det är väl inte allt för ofta som jag bakar men när det händer så saknar jag verkligen en!

Nu är det slut på brända sockerkakor, bullar och kakor!!









Supersnabb service också måste jag säga. Beställde på måndag, på tisdagen låg det i brevlådan!



I kväll är jag gräsänkling då mannen befinner sig i Vännäs genom jobbet. Har hunnit måla på ena dörren första varvet och den andra, andra varvet.....jaa vi får se hur det blir.... men ljusare blir det!



Sist men inte minst vill jag slå ett slag, ett stort varmt slag för Make up Store här i Skellefteå! Vilken underbar personal! Och jättebra service!


Hade ju missat att mitt presentkort därifrån gått ut i oktober om sminkkursen. Tråkigt, men jag fick dock ut varor för den summan. Det kommer numera att gå i det rosa tecknet kan jag säga!





Ögonskugga, lip gloss, rough och något annat jag inte kan namnet på.... men man skulle ha det som underlag till ögonskuggan eller enbart som ögonskugga eller som lip gloss, typ!
( Åhh vad jag kan!!:)


På bilden syns även mitt Humanity armband som också kom med posten i går, åhhh ångrar mig inte en sekund att jag köpte det! Är förälskad! Blir så glad av det!

Hoppas att eran dag oxå har varit bra!


Kram Linda
































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar