lördag 20 mars 2010

Röda Korset fynd!

Måste ju bara visa mitt senaste fynd från Röda Korset här i Skellefteå. En rotting korg, så länge jag har letat!! Och nu hittade jag den!

Den behövdes verkligen! Den gamla leksaksbacken höll verkligen på att svämma över. Förstår inte då jag ser på bilderna hur vi lyckades klämma dit alla leksakerna i den gamla.......

I morgon söndag ska jag, har jag då tänkt, fara på loppis och se om jag hittar några ytterligare fynd. Det är så roligt! Annars har denna dag gått åt till att fotografera nya objekt till Tradera. Alla verkar ha blivit nöjda efter förra omgången så jag gör nu ett nytt försök! Riktigt roligt och spännande är det ju förstås men det är lite jobb runt omkring det hela. Fast lite extraslantar kan det ju vara värt!

God natt med er!

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar