tisdag 2 mars 2010

Fotograferingen......

Ja så var den gruvsamma fotograferingen gjord!! Jag var helt slut efterråt kan jag säga! Lillen bara skrek från en början...PUH...!! Ni som var på dopet vet ju att han kan!!:) Ja iallafall så accepterade han fotografen till slut så det blev nog ett par fina bilder i allafall - dock inte ett enda med ett tillstymmelse till leende på något av dem!:) Men men det är ju våran lille gosse det! Ser fram emot att få kolla in korten! Alltid lika spännande!

Har under helgen lagt ut lite kläder på Tradera, så det är lika spännande varje gång man går in och kollar om det har blivit någon krona mer! K (Mannen i huset) sprang på en kompis härom dagen som vunnit 30 000 kr och dennes bror hade vunnit 12 000 kr veckan innan! Vilken tur! Grattis till er båda!!:) Vilken lycka att vinna!

Min stora vinst här i livet är min man och mina tre barn! Vad skulle man vara utan dem?!
Jag älskar Er så!

Kram Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar