onsdag 24 mars 2010

Badhuset - here I come

Oj vad jag har varit duktig i dag!! Ger mig själv en klapp på axeln!
Jag har tagit mig till badhuset! Kanske inte så svårt för många andra men jag är ju expert på att skjuta upp saker och ting men idag hade jag BESTÄMT mig och iväg for jag. Riktigt skönt! Dels att komma hemifrån och dels för att få röra på mig! Det var inte igår......!!:)
Jag har t o m bokat in mig på ett vattengympa pass redan på fredag! Håll i er!!:)

Igår var jag och mannen och kollade in fotona som togs på vår ett - åring hos fotografen. Det gick mycket snabbt och smidigt! Man vill ju ha alla kort!! Men då blir ju kostnaden därefter oxå..... Dyrt blev det ändå.... men han är ju bara liten en gång! Mannen blängde och mimade - Hur dyrt blir det här då??!!, då fotografen lämnade rummet. DYRT mimade jag tillbaka!! Men nu är det iallafall gjort!:)

Fint och soligt väder har vi nu haft i flera dagar. Känns väldigt bra! Man får lite extra energi. Satt ute en stund i går mitt på dagen och det var så häääärligt! Hoppas på flera sådana här dagar nu!! Då kanske det blir lite energi över till att storstäda huset..... laddar för fullt! Här ska vårstädas i år! Tror inte jag gjort det sedan första året vi flyttade in hit.... och det är nu... snart 7 år sedan.....!!! Så det är på tiden!

I morgon är det som bekant våffeldagen, så då blir det till att ställa sig framför våffeljärnet! Man förbarmar sig varje gång det är dags för våfflor. Varför har vi INTE köpt ett våffeljärn som gör två våfflor åt gången??! Man gräddar och gräddar och hinner inte med den strykande åtgången! Men en vacker dag så...!

Ha det så gott!

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar