fredag 5 mars 2010

Jag gjorde det

Jag gjorde det!!


Jag åkte och tränade i går! Är fortfarande chockad att jag tog tag i den biten! Att ta sig i kragen är inte det lättaste:) Väl där så känns det ju såååå bra (och så otränad man är!) Men nu är jag en bit på väg - förhoppningsvis! Jag har ingen Beach -2010 i sikte utan bara att få vara värkfri och känna att jag kan gå normalt, det är mitt sikte!



Min rygg tog verkligen stryk av förra graviditeten och förklaringen till detta är kort och gott att jag hade inga magmuskler! Den där berömda "korsetten" saknas..... men nu ska den tillbaka! Har gått och investerat i en pilatesboll men just nu är det nog mest barnen (och mannen) som lagt beslag på den! Har provat den 1 gång - testade göra sit ups och jäklar i min låda vad det kändes dagen efter! Pilatesbollen rekommenderar jag verkligen, en nackdel är ju att den inte är så lätt att "stuva undan"!! Just nu är den i köket, hallen, tvrummet, ja överallt! När man lagar mat så är den allt som oftast ivägen då ungarna har haft den! Får försöka hitta en bra plats åt den......hmm..det är bara det att det är så FULLT överrallt!



I morgon går första auktionsförsändelserna iväg. (Tradera) Måste säga att det faktiskt är himla kul att göra tvärtom för en gång skull, att sälja och inte köpa! Jag går runt i huset och letar saker att sälja så det blir nog fortsättning på det! Fast nervöst är det ju oxå förstås. Tänk om de/köparna inte anser att de är i bra använt skick som jag beskrivit dem.... alla tycker vi ju så olika! Ja jag får hålla tummarna!!!!




Trevlig Helg
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar