måndag 25 april 2011

Så var Påsken över för denna gång!




Vilket underbart väder vi haft denna helg! Trots att jag jobbat en stor del av helgen så har jag verkligen försökt att ta in all sol jag kunnat få och nog har kinderna allt blivit lite röda!!

Idag har jag dock varit ledig och fort var familjen ute på morgonsidan, ja inte 12- åringen då som var såå trött och var bara tvungen att ligga och dra sig sisådär en- två timmar...!

Vi andra var ute med tuppen och nu är hela gården så gott som färdig räfsad! Tror aldrig att det har hänt tidigare att vi har haft en färdig räfsad gräsmatta innan den 1 maj någonsin förut!! Våren/ sommaren kom verkligen med stormfart och jag hörde på radion i helgen att "denna sommar kommer att bli en av de bästa på många många år. Varmt och soligt från maj till oktober" - ja man får verkligen hoppas att det är sant!!


Önskar er en Trevlig vecka!

Kram Linda

3 kommentarer:

  1. Oj vad jag hoppas att sommarvädret kommer att stämma! :) Härligt härligt! KRAM

    SvaraRadera
  2. Jaa wow vilket väder!! Jag har mestadels sett det genom jobbfönstren men ändå, kvällarna var oxå fina:)) Tror alla andra räfsat utom jag i påsk:-O Hoppas det blir fint imorrn oxå, då ska krattan går varm;))
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Ja det va verkligen en kanon påskhelg vi hade- skönt att du fick njuta lite av det även om du jobbade :)
    Ha en bra vecka nu!
    Kram Helena

    SvaraRadera