fredag 1 april 2011

I dagarna tre....

Har det nu bakats! Oj vad duktig jag har varit! 5 kaksorter och en halvbränd banankaka samt att jag gjort en egen tårtbotten! Klapp på axeln på mig själv! Det var inte igår jag hade sådan här sprutt!

Så mycket av min tid har spenderats här, i vårt halvklara kök. Återstår att måla köksluckorna vita och byta ut låd- och skåp handtag. Önskar att det fanns mer tid!! Men det kommer, det kommer!










Hyllan till höger kom till efter inspiration av Cilla med bloggen Vit som snö. Har glömt tacka för den inspirationen! Tack Cilla för den och för all annan inspiration du ger oss! Är full av beundran!



Något jag definitivt måste byta ut är hushållspappersrullshållaren!! Den har en sådan central plats dessutom då det går åt en massa papper då man har små barn! På bilderna är det toapapper på hållaren i brist på hushållspapper. Hinner inte med att fylla på förrådet!!

Äntligen 1 april fastän dagen började med snö så kände man ändå att nu är det inte långt borta till den riktiga vårvärmen och solen kommer!! Så härligt! På min första - faktiskt - promenad i går för detta år så kom de första änderna flygandes in över byn! Nu är våren kommen!!

Ha en trevlig helg!


/ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar