söndag 17 april 2011

Här har det pysslats på!!





Ja förra veckan projekt har ännu inte blivit av... ibland sitter tummen långt inne!! Men mannen har lovat att såga ut biten till tavlan... och jag lär nog få vänta...i vanlig ordning!

Nåja idag sydde jag i allafall klar hissgardinen!! Phuu!! Klarade mig undan med endast 2, nej tre sprättningar - okej 4 då!! Men nu är den klar! Bild kanske kommer senare på den..... (beror hur snett den hänger!)

Ja lillen har då verkligen varit i pysslar tagen här i veckan!! Furugolvet på övervåningen har fått sig lite färgmålningar. Sedan var det då dataskärmen... Tuschmålningen gjorde han för någon vecka sedan... nu har han även målat med blyerts och det ser inte ut att gå bort lika lätt....

Han fick en bok i dopgåva, en bok då man ska fylla i "Allt roligt han sagt". Men då pratar han ju inte så mycket än så vi väntar på det... däremot så skulle vi ha haft en bok med "Alla hyss jag gjort"...typ en Emil bok!! Den skulle nog fyllas i ganska snabbt.

Ja det är kanske dags att de efter sitt barn bättre!! Men de är ju så snabba!

Kram till er alla som tittar in!

/ Linda

1 kommentar:

  1. ;) Pysslig kille ser jag;) Kreativiteten är det inget fel på. Visst kan man bli lite gråhårig men det är sånt man skrattar åt sen:)
    Hoppas det går att fixa till ändå!
    Ha en fin start på nya påskveckan!
    Kram Cilla

    SvaraRadera