måndag 4 april 2011

Här ska rensas!



Ny vecka - nya tag!! Håller på att rensa ut lite saker från vårt överfulla hem! Hur mycket kan man samla på sig egetligen? En stor brasa kommer det att bli och ett antal vändor till återvinningsstationen! Samt boka ett loppis bord till sommaren på Parken!! Ska bli så skönt att få bort allt!!!

Hittade denna (se ovan) stryka på text i bokhyllan i går! Då jag köpte den, tänkte jag att jag skulle sätta den på en vitmålad skiva så jag lätt kan flytta på den om man vill det! Men steget dit ÄR långt!! Det kanske får bli veckans projekt?!!


Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Godmorgon:)
    Precis vad jag pysslat med, stooora rensningen. Och faktiskt, det blir "lättare att andas" med mindre prylar! Dessutom skönt att få mindre städning nu när vi närmar oss vår:) Igår var väl underbart väder!! Idag är det ju inge vidare men det är ju april;)
    Gillar också den texten, har textat den på ett litet bakbord.
    Kul att du gillade pärlhönsfjädrarna, jag har gjort några till buketter nu:)
    Länka till mej får du självklart göra!
    Jag lägger en länk till din blogg också.
    Ha en fin dag! Kram Cilla

    SvaraRadera
  2. Hej igen:)
    Tack snälla för din gulliga kommentar:) Och grattishälsningen!
    Joo, visst kan solen få komma nu, samma väder som tisdag önskas:)) Eller hur?!
    Ha det gott! Kram Cilla

    SvaraRadera