torsdag 14 oktober 2010

Vitt ute






Oj vad det har snöat ute inatt. Alldeles vitt men riktigt slaskigt.




Våran byaväg! Kör försikigt idag! Gissar att alla inte hunnit byta till vinterdäck ännu... eller är vi ensamma om det?!! Tänk att snön alltid ska komma som en överraskning varje år!





Blommorna ser inte ut något vidare... Måste byta ut dem!


Nu till något roligare än denna snö och blåst! Vill bara lägga mig under en filt idag men idag har jag bestämt mig för att rensa lite i röran. Inte en dag försent! Går väl lite sådär med en ettåring i farten som hinner överallt och lite till!! Ska passa på nu då han ligger och sover.







För en tid sedan började jag ta tag i min övervikt. Jag äter eller dricker Herbalife shaker och mår suuuperbra av dessa! Helt otroligt! Har blivit mycket piggare och att några kilon försvinner är ju alltid ett pluss. Har varit utan Herbalife några dagar men med desamma "blåser" magen upp sig igen. Dessa kolhydrater. Värst är vitt bröd! Nu tar jag två shaker varje dag, äter en måltid som vanligt och visst unnar jag mig något gott på helgerna. Men jag har som kommit bort från allt sött, känner inget vidare sug efter det. Äter hellre nötter och torkad frukt istället.

Här kommer en (inte så vacker!) före bild som är tagen (i målarkläderna!)för ca 1,5 månad sedan, tror jag...





Denna bild tog jag idag. Så visst har det blivit skillnad. Har ingen våg hemma så jag vet inte hur många kilon som jag har gått ner... Men bara att få må bättre och bli piggare är en sådan otrolig skillnad! Och att kläder inte sitter lika tight känns ju suuper roligt! Jag rekommenderar Herbalifes produkter starkt!




Några kilon till ska bort men det känns kul att man är på god väg i allafall! Börjar jag bara att ta mig iväg och ut och träna så kanske det går lite fortare. Har inte stressat ner mig i vikt utan har tagit en sak i taget.


Ha en fortsatt trevlig dag - NU ska här röjas!

/ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar