onsdag 13 oktober 2010

Men titta då!

Här uppe i norr snöar det just nu - precis som de utlovade på vädret i kväll:) Denna syn mötte mig då jag öppnade dörren!







Nu måste jag se till att ta bort sommarblommorna!! Bara att inse att sommaren är över!


Har haft lite bloggtorka ett tag nu - inte vetat vad jag ska skriva om. Vardagen har sin stilla lunk. Har legat nerbäddad i två dagar nu då jag har haft en jobbig bakterie i magregionen.....! Idag kunde jag ta tag i disken som stått framme på diskbänken sedan tre dagar tillbaka... fort gick det inte... var nära på att ge upp några gånger men envis som man är (jag är) så svimmar jag hellre än ger upp!

Gick igenom alla bilder som jag nyss laddade in från kameran och fann denna - var tvungen att småle´...




Den mellersta sonen gör visst som sim mamma, går runt och tar kort på inredningen! Dessa ljusstakar fann jag på loppis i sommar och de påminner mig om tapeten som jag vill sätta upp i hallen... så småningom... då tiden och lusten infinner sig...




Tycker den är så fin! Den är från Decor Maison och heter Saga.


En anna underbar tapet kommer från Nina Campbell och det var min underbara vän M som visade mig denna och har inte kunna släppa den från näthinnan sedan dess! (Kanske blir så att jag härmar dig M!!) Ja den var verkligen fin!



Älskar att gå och titta på tapeter! Finns så jättefina.



Ja det blev en Kajsa! Ingen fick veta namnet tills då prästen sade det! Så roligt!


Nej nu ska jag skynda mig isäng. Vill se barnens min i morgon innan de far till skolan nu då det har snöat!



/ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar