onsdag 1 september 2010

Ny månad nya tag!





Ja så var det dags igen att vända ytterligare ett blad i almenackan. Helt otroligt vad tiden går fort! Det blir allt mörkare ute nu. När hände det!?

Började ialla fall den nya månaden med att gå på gymmet som jag inte besök på si sådär.. 4 månader. Köpte ett tiokort i mars så nu får jag ge järnet så jag hinner förbruka det till årsskiftet! Nästa tid är redan inbokad!

Jaa sista veckan hemma nu.. På måndag börjar allvaret! Var på arbetslag träff i dag för att få höra lite nyheter. Känns väl ändå liite kul att börja om och jobba. Har så underbara arbetskamrater att det inte går få bättre. Stämningen är verkligen toppen och alla ställer upp för varandra, vilket är nödvändigt då vi jobbar inom vården.

Har inte kännt mig på topp nu ikväll.. har småfrusit och svettas fram och tillbaka.. någon höstförkylning i antågande så här lagomt till 30 års festen vi ska på, på lördag?! Så typiskt. Antingen är det jag eller barnen som blir sjuka då det är några trevligheter på G. Men UUUT ska jag denna gång! Har sett så i fram emot det så det finns inte på världskartan att jag ska ligga hemma och vara sjuk!


Nu blir det till att kurera sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar