måndag 30 augusti 2010

Time will tell


I sista sekund så kom jag på att jag hade kvar tillgodokvittot från min morgongåva som jag fick av K men inte kunde ha. På onsdag skulle det ha varit sista dagen, så ibland har man tur. Så då blidde denna klocka. Har inte haft klocka sen jag vet inte när.. men jag gissar på 8 år! Så det kommer att bli ovant. Man har ju haft mobilen med sig allt som oftast men då jag är så glömsk att ta med den så kan nog en klocka behövas!

Tyvärr upplevde jag expediten på Guldfynd som lite snorkig...

Blev minst sagt lite irriterad på henne! Alla vet vi väl att man inte ska ha klockor i vattnet...(grymt)! Nästan så att jag fick be om att få den i en låda, som är halva nöjet med att köpa ett smycke, att få komma hem och få öppna den!!


Kan nu meddela att tapetseringen blev klar. Ikväll sattes sista våden upp. Naturligtvis så fattades det en enda liten våd!! Så det blev till att köpa en till rulle idag.. men jag har lite planer på vad jag ska hitta på med det som blev kvar.





Så nu väntar dottern ivrigt på att få flytta in. Bara en sak kvar...golvet... men jag tror att hon får flytta in lite så tar vi golvet senare då vi även ska lägga nytt golv i sonens rum. Renoverandet tar på krafterna..känner att man behöver få komma ut lite och få lite frisk luft! Plocka lite bär och så!


Äppel problemet är nu delvist löst. Svägerskan kommer och hjälper oss att plocka. Blir många äppelkakor och pajer framöver gissar jag!



Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar