tisdag 21 september 2010

Trodde väl aldrig......!


Jag trodde väl aldrig att jag skulle köpa ett par jeans leggings!! Har kollat lite på dem då och då...men eftersom jag är så liten och rund så tycker jag att det skulle se helgalet ut... men så beställde jag ett par från H&M och nu vill jag inte ta av mig dom! Strechiga och sköna! Lite ovant att byxbenen är så smala nedtill men man vänjer sig. Måste nu bara hitta ett par sköna stövlar oxå att ha till - tycker det är supersnyggt! Mina nuvarande stövlar har klack och efter att ha gått en bit, då jag är så ovan att gå i klack - så gör det gööö´r ont!


Idag hamnade det svart skåpet i hallen. Kände att jag var tvungen att göra något vettigt på min lediga dag! In åkte lillens alla leksaker. (Undrar just hur länge de får stanna där?!!) Så får det bli tills vidare....!





Det kommer säkert att byta både plats och innehåll många gånger - känner jag på mig!

K har fått börja om att arbeta i veckan efter tre veckors arbetslöshet, så nu börjar vardagslunken om på riktigt! Bara man kommer in i den så brukar det ju flyta på!

I helgen vankas det dop. Det är barnens lillkusin som nu har blivit 1 månad gammal som ska döpas. Inget namn är bestämt ännu... så det ska bli spännande att höra på lördag vad dom kommit fram till. Kajsa har de varit inne på ett tag men de är ännu inte riktigt säkra...

Ja vi har oxå haft svårt med namn... A hette en kort tid Elliot men så en dag så stämde det inte... och han fick ett nytt namn! Så kan det va´! Minstingens namn var vi eller JAG ganska så säker på.




Kort på mannen och sönerna på Leos lekland som vi (och många andra!) besökte i lördags. A vann ju ett årskort på Leos i en utlottning på byns "lilla" spring tävling för någon vecka sedan. Inte dumt!


/ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar