måndag 13 september 2010

Nu är skåpet färdigmålat!

Ja så har ännu en vecka påbörjats! Första arbetsveckan har gått alldeles utmärkt. Roligt att vara tillbaka. Fort är man inne i rutinerna igen! Lustigt det där! Känns inte som man har varit borta så länge från arbetet som jag har varit.

Har nu fått klart skåpet som jag alldeles själv har satt ihop och målat om det. Köpte det för ca 2 år sedan men hade en "viss" avbetalningsplan med min man som jag nu tycker att jag har fullgjort!




Denna gång blev det inte vitt - utan svart!


Ska sätta ny tapet på insidan också.




Just förvaring har vi så lite om i vårt hus att saker har en tendens att hopa sig eller bara "försvinna". Så bra med förvaring är ett stort prio just nu i vår familj! Vad det ska bli med detta skåp vet jag inte bestämt ännu.... bra att ha i hallen, i någon av barnens rum eller leksaksförvaring åt lillen... måste fundera på det ett liitet tag till!

Jaa det går väl inte att missa att det är val på söndag! Har inte följt med så mycket i år i alla valdebatter... Valet till riksdagen är jag säker på men kommunvalet...det måste jag fundera på i veckan! (Hmm har mycket att fundera på nu!!)


/ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar