lördag 17 mars 2012

Tre års kalas!

Ja i måndags blev lillen 3 år och det firade vi såklart stort! Åhh vad det har pratats kalas, tårta och paket, blåsa ut ljus och sjunga här hemma veckorna före den stora dagen!! Jag och maken kunde inte enas om tårtorna så vi gjorde varsin!!:) Joel ville ha både en blå tårta och en med marsipan på, så då fick det bli det!



3 år!!



Jag och Joel hjälptes åt att dekorerera tårtan. Självaste "rosen" rullade han allt själv! Och ljusen med bilar och flygplan valde han själv ut då vi skulle handla. Jag tyckte dom var så söta så nog kan det hända att jag inte visade honom några andra heller.....! Men de gillades!


Självaste födelsedagsbarnet som är redo att hugga in på både tårta och kakor!


Maken ska ju alltid vara "värst" och gjorde massor av figurer av marsipan och godis. Jag tyckte han var väldigt duktig! Svärmor förlikade sig själv med gumman på tårtan!


Blå tårta fick det bli med lite blå karamellfärg! Såg lagomt "giftig" ut!


Och här leker Joel med en av presenterna, en grävskopa. Han var mycket nöjd över dagen!


Annars går allt sin lilla lunk här hemma!

/ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar