måndag 30 januari 2012

Fånga dagen - bättre!

Bild från köket idag medan jag förberedde middagen!



Påminde mig själv för stunden att jag måste börja "fånga dagarna". Att jag måste ta tillvara på tiden bättre både gentemot mig själv framförallt, samt min familj.



Inte alldeles lätt i denna stressiga tid då jobb, träningar, mathandling, skjutsningar etc ska hinnas med. Jag har just i dagarna fått ett kvitto på att man även måste ha tid att VILA. Något som jag ska jobba med under dessa veckor då jag har blivit sjukskriven. Inte helt lätt men jag ger inte upp...!



Har fått ett otroligt bra bemötande och omtanke både från sjukvården, chef, arbetskamrater, familj och vänner och det känns MYCKET MYCKET skönt!



Promenader, bokläsning och vila står numera på mitt dags schema!



Sköt om er!



/ Linda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar