fredag 23 mars 2012

Sköna fredag!

Dagen har bjudit på massor av sol och redan kl. 9.00 var jag och svägerskan ute med de små. De lekte och vi tjattrade i solen!! Underbar start på dagen! Sedan blev jag och lillen bjudna på lunch hos svägerskan och där har jag blivit varande i dag! Så skönt att bara släppa allt för en stund få gå bort och slippa se dammet i hörnen hemmavid och alla måsten som borde göras!


Tur jag har fina blomster på köksbordet iallafall! Det gör en glad!











Det där med måsten och borde är ord som skulle förbjudas!! Jag läser nu mycket om mindfulness - att vara här och nu, och börjar nu förstå hur fel man tänker. Har MYCKET att jobba på den biten och det är många gånger ganska känslofyllt.... Det går inte på en dag, vecka eller månader.... men jag ska banne mig inte ge upp i första taget!! En dag ska jag oxå vakna upp på morgonen och känna att jag duger som jag är och leva här och nu!!:)



/ *LINDA*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar