lördag 24 mars 2012

Här har meckats!

En stor spännande låda hämtades hem i går afton! En försenad födelsedags present till Joel. Oj så glad han var!!

Då pappan i huset var borta på 80-tals fest med jobbet i går kväll (han vann förresten 1:a pris för bästa utklädnad! Vet inte om jag vågar lägga ut bild på honom!) så fick mamman (jag alltså!) i huset "mecka" lite. Efter lite blod, svett och tårar (och lite lösviktsgodis!) var den i hop skruvad. Så nu är mamman lagomt mallig.




Så nästan hela gårdagskvällen så cyklades det här inne. Idag hade han utepremiär. (Är han inte lik pappa, så säg?!)

Jag har en till sak att vara mallig över! Jag var nämligen tvungen att visa leg för en 22-23 årig kille i kassan då jag köpte snus idag. Ser jag verkligen så ung ut?? Ja det är bara att tacka och ta emot. Att se 15 år yngre är väl inte helt fel! Hoppas det håller i sig bara!:)


Ha en trevlig lördagskväll allihopa som tittar in hit!


/ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar