söndag 9 oktober 2011

Dags att börja tänka på julklappar?!

Vintern hänger verkligen runt hörnet nu! Kom på mig själv att sitta och googla om leksaker till lilleman idag. Ja det kanske är dags att börja leta julklappar nu! Jag brukar ju jämnt vara ute i sista minuten så det skulle kännas bra om de allra flesta skulle vara köpta, jaa låt säga, åtminstone 2 veckor före julafton i allafall!! I både min och i K´s familj har vi numera börjat dra lott om vem som ska köpa en julklapp till vem (av oss vuxna) och så har vi satt en summa på 300 kr att köpa för. Väldigt roligt då man får inrikta sig på en person och det slipper bli en massa köpande för köpandets skull!






Idag har vi varit på dop och stoppat i oss en massa gott! En liten Elvis välkomnades till världen idag! Grattis!

Synd bara att K åkte på migrän strax före och J stannande hemma för hon har varit febrig i helgen och lilleman skulle vara hemma med henne då han brukar sover mellan 13.00 och 15.00. Så vi var bara halva styrkan som åkte till dopet. Jag och äldste sonen A. Kändes mycket mycket märkligt att bara vara vi två där kan jag säga!!







En lust och nöd lykta från Julias vita drömmar samt den fina tavlan med trollsländan står numera och pryder mitt halvmånebord i köket. Så mysigt att tända ljus. Tycker det blir mörkare allt tidigare för var dag som går....vet inte om jag är så laddad för vintern ännu.... men men det är väl ofrånkomligt! Vinterdäcken på bilen har åkt på och i morse var det verkligen frost ute. Brrr!! Dags att leta fram långkallingarna!







Ha det så gott! Här väntas det film nu.


/ Linda







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar