lördag 29 oktober 2011

Är så "lemmen" i spraymuskeln!!

Här har det spraymålats! Återstår ett lager till av färg - nästan klart! Fasar dock inför det andra varvet, då jag ärså otroligt "lemmen" i handen efter första sprayningen!! (Lemmen är det norrländska bara?? - hoppas ni andra förstår var det är!)




Dessa ljuslyktor och hylla är från några av loppisarna jag besökte i somras. Har länge tänkt spraymåla dem men som med allt annat så tar det sin tid!! Besökte inte så många loppisar denna sommar, var ganska antiloppis! Förstår inte varför.....! Men i slutet så kom det igång!




Hyllan vet jag inte om jag ska behålla - den kanske blir loppis.... men den är ganska söt och för en tjuga fick den följa med hem. Kanske den hamnar i badrummet eller i lillens rum, har inte bestämt mig än! Hoppas ni har en superhärlig helg! I morgon är jag ledig och ska försöka hitta en frisörska som jobbar även en söndag - ja det kan bli tufft, behöver verkligen en klippning OMG!


Sov gott!

/ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar