måndag 31 oktober 2011

Mitt treårs långa projekt är nu slutfört! Jippie!











Nu är mitt tre år långa projekt änteligen klart! Detta söta spegelfönster fann jag på loppis i Piteå sommaren 2008.... ja halvmånebordet hörde oxå till. Har tagit tag i några projekt nu de senaste dagarna som bara har stannat av - av någon konstig anledning.... känns bara så sköönt när det är klart, för någonstans i bakhuvudet ligger det ju och maler på.













Har stökat runt och flyttat om lite idag och hunnit med att tvätta köksfönsterna. Lilleman hade dock en annan idé om hur man kan tvätta dem - genom att ta lite saliv i handen och styka runt det på fönsterrutan...... så tvrums fönsterna får jag nog ta en gång till!!






Till helgen bär det nog av till IKEA. Har en lång lista på saker! Vi måste få det bättre organiserat i hallen. Har tyvärr inte supervision hur jag vill ha det. Vår hall är stor och öppen men alldeles för svårmöblerad.... ja jag hoppas vi finner någon lösning i allafall. Vi har iallfal en liten plan jag och "Sickan"! Alla vinterkläder och skor - jag fasar inför denna vinter!! Något bättre blev det ju men den fyndade garderoben från Myrorna i somras (dock inte färdigmålad - men det kommer!)



Ha en fortsatt bra måndagkväll!

/ Linda





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar