lördag 10 september 2011

In natura





Ibland är det bara så vackert att man måste stanna upp. Jag vet att jag sa den dagen vi flyttade in i vårt hus på landet att "måtte vi nu inte glömma våran utsikt och ta den förgiven i framtiden". Såhär åtta år efterråt, visst glömmer jag det men ofta påminns jag om det oxå då man går till köket sneglandes och tittar ut, då stannar man till och hänförs av den vackra solnedgången.

Dessa stunder kan jag inte förstå min konstiga och envisa längtan att flytta härifrån...!? Varför i hela friden ska och vill jag göra det??!!

Med tiden kanske jag får ro i mitt sinne!

Vår lillstuga har nu fått sin allra första hyresgäst sedan vi flyttade hit!
Min minsta lillebror har fått jobb i staden och som de flesta vet så är det inte det lättaste att hitta en egen lägenhet så undertiden får han övernatta i stugan.




Ha en trevlig lördagkväll! Ska nu åka och hämta hem sonen som är på första discot!

/ Linda

1 kommentar:

  1. Javisst har utsikten betydelse, helt klart! Underbara bilder :) Längtan att flytta!? Var!?

    SvaraRadera