fredag 4 februari 2011

Tick - tack!

Äntligen fredag... skulle jag vilja utbrista men i helgen är det jobb hela helgen så...jag önskar Er andra en underbar ledighet i stället!!

I går gjorde jag en halv dag på stan och fick en del gjort tex så lämnade jag in lillens fotograferingskort som vi tog för ett år sedan för inramning. Inte en dag för tidigt!

Fyndade en sådan fin klocka till köket också, mycket finare i allafall än den gamla som K gjorde i träslöjden för si sådär 23 år sedan. 40 kr på Röda Korset. Har letat och letat ett längre tag efter en klocka och har väl fastnat för någon liknande men betydligt mycket dyrare...




Lite plastig men den får duga tills vidare!




Nej nu ska jag ta tag i lite här hemma innan jag åker till jobbet!


Ha en härlig fredagskväll med mycket mys!



Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar