lördag 29 januari 2011

Önskan om en trevlig helg!




Kikar in tvärast för att önskar er en skön lördagskväll och fortsatt trevlig helg! Sitter här i slipdammet då jag börjat på ett nytt projekt!! Ja jag passar på när K är på svensexa, då han inte tycker att jag ska påbörja en massa projekt! Undrar varför??! Men detta projekt ska jag ro i land själv..... - hoppas jag! Ja är det så att han vill ge mig en hjälpande hand sååå tackar jag ju inte nej förstås!


Rosa tulpaner, krokusar och en myrsin pryder numera vårt kök, då lite vårkänslor har börjat infinna sig...!

Här har det töat en massa de senaste dagarna. Förrgår natt vaknade vi flera gånger av att huset skakade då snön skjutsade av taket!

Idag har det stormat massor och det är så typiskt nu när K ska sova borta... för är det något jag ogillar så är det storm!!!


Fortsatt trevlig kväll som sagt - här ska sandpappras och målas! (allt för att tränga bort stormen!)


/ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar