torsdag 6 maj 2010

Vad har hänt sedan sist

Ja vad har hänt sedan sist?? Tiden bara går!! Nu är vi inne i sköna maj -helt otroligt! Var har april tagit vägen??

En sak som har hänt sedan sist är iallafall att mannen nu fått upp de sista hyllorna i köket! Så här blidde det i alla fall! Det tar sig!








Kan inte säga det samma om barnens påbörjade vitmålade dörrar....projektet har legat på is de senaste veckorna.... Jag är duktig på att påbörja saker men slutföra..... ja där rycker nog mannen in lite då och då! Han är för snäll! Ska ta tag i det.... så småningom!

I morgon är det kurs på schemat. Mycket intressant! Mitt första jobbarpass gjorde jag valborgsmässoafton. Gick bra tror jag... inga klagomål än i allafall! Kändes verkligen roligt att komma ut men oj vad man uppskattade att komma hem!



Idag går mina tankar till en väns syster som fått ytterligare svåra besked.....

Vi tänker på ER!

Och till Er andra vill jag avsluta med dessa kloka ord.


Ha en bra fredag!

/ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar