fredag 26 februari 2010

Gott och blandat


Hej på er!

Ja inläggen duggar inte tätt här precis! Har så otroligt svårt att hitta på något.....!!


Som mammaledig händer det ju så otroligt mycket med den lille som nu har börjat ta sig fram. Han blir snabbare för var dag som går och envisare!! Så den mesta av tiden här hemma går nu till att ha koll på honom för han är otroligt farlig på att stoppa allt han ser i munnen. Vill inte nämna allt jag har plockat ut ur munnen.......!!


Idag har jag varit hos sjukgymnasten på återbesök och fått mitt träningsprogram uppdaterat. Känns mycket peppande just nu. Fått två olika scheman över hemmaträning samt ett på deras gym. Jag tror jag är en sådan som behöver omväxling då och då för att hålla i min träning.... jag är bara så himla duktig på att skjuta upp den! Men nu MÅSTE jag verkligen ta mig i kragen!


Hann även in och köpa kläder till lillen inför hans fotografering på tisdag. Har alltid lite ångest över barnens kläder då jag vet att de ska fotograferas! Jag tror det är för att jag tänker att de en dag ska fråga Hur kunde du sätt på mig dom där kläderna när jag skulle fotograferas??
Men jag tror det blir bra denna gång..........kör på den tuffa stilen i år. Vad tror ni om dagens inköp???! Passar det till en 1 års fotografering??






Har lånat svärmors kamera och tänkte fota lite av vårt "nya" kök...men det får bli en annan dag!! Mannen i huset står och kokar rödbetor såååå det var ingen fröjd att gå in i köket kan jag säga. Fotade däremot mina fina, kommande pärlhyacinter som jag sprang in och köpte idag (också!). Jag satte dem i en karott som jag hittade på Röda Korset för en tjuga. Tyckte den var så fin!


Nu väntar jag bara på att våren ska börja infinna sig..... men vädret säger något helt annat! Nu snöar det -igen - för fullt och det ska tydligen bli ett riktigt snöoväder här igen i helgen. Det blir till att krypa upp i soffan och läsa någon bra bok och MYSA lite framför brasan!! och träna förstås! och se efter lillen.....!

Ha så mysigt!

Kram Linda































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar