söndag 21 februari 2010

I helgen måste det ha gått åt några kubik ved - så kallt vi har det här i norr! Brrrr!!! Men desto varmare och skönare här inne! Om jag bara kom på något vettigt att göra inomhus en sådan här dag...men icke....måste skaffa mig en hobby... Fast läsa skvallertidning och äta godis framför en varm brasa har ju inte heller varit fel! Måste ju leva upp till mitt MYS!




Jag har lämnat in kameran i helgen för lagning.... den råkade ut för en olycka...hamnade på golvet. Så typiskt och lillen som snart fyller 1 år! Som tur var så hade vi tagit föräkring på den och sen så sa de på Expert att har vi inte hunnit få tillbaka kameran till hans 1 års dag så har de en kamera till utlåning, vilken tur! En dag som man inte vill vara kameralös på.

Annars har det nog inte hänt så mycket denna vecka..... allt har gått sin lilla gång. Jo jag och svägerskan gjorde en tripp till Burträsk marknad i fredags. Fyy så kallt det var! Men nog fyndade vi ändå:) Ullsockar, ullunderställ, vantar - undrar om det kalla vädret bidrog till dessa inköp?!:) OCH kokosbollar förstås!!

Nu ska jag fortsätta se det spännande skidskyttet. Ferry ligger just nu i täten!!

Ha det så bra i kylan!

/ Linda

(Bilden är tagen från ett av köksfönsterna när första snön kom i vintras. Det var såå otroligt vackert denna morgon!)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar