torsdag 14 februari 2013

Love is in the air!! Och det ska jag fira med massa choklad!!

Efter en mycket tuff vecka med både filminspelning av ett fejkat säljsamtal samt röst inspelning och inmatning av olika försäljningsknep så går min hjärna på lågvarv just nu! Jisses vad det tar på! Men himla roligt och jag hoppas verkligen att det ska bli en duktig försäljare av mig så småningom!

Försäljningsyrket är ingen lätt match, det är verkligen en otrolig utmaning man står inför! Att få lära sig hur man säljer in "drömmar" känns så otroligt roligt. Jag vill kunna allt på en gång!!:)



 
 
Det är så spännande!
 
 
 Hela staden genomsyras just nu av Melodifestivalen denna vecka.
ALLT går i rosa!
Men det är ganska festligt och det är kul när det händer något i denna lilla stad!
 
 
 
Ha en underbar Alla Hjärtans Dag!
 
// Linda
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar