tisdag 30 oktober 2012

 
Tänka sig att snart är det jul!!
Har redan köpt en liten minigran på det stora varuhuset, dom var bara för fina!
och ljus förstås - vad är en ikea resa utan de klassiska "ljusen och servetterna"!
Det är verkligen något rofyllt med att tända ljus.
 
Ja som ni ser så är fotot en aning snett.......inte helt lätt att fota med mobilen!
 
Skolan går super -trivs som fisken i vattnet!
Bara jag hittar en praktikplats innan v. 14 så är allt lugnt.......'
I övrigt har jag fått högsta betyg i alla ämnen och uppgifter vi haft hittills, så den första oron har dämpat sig lite nu - om man skulle klara av det eller inte. Men nog är huvudet fullt vissa dagar!! Idag var jag tvungen fråga en klasskompis på eftermiddagen om vilket  företag vi redovisade om på förmiddagen - snacka om fullt på hjärnkontoret!!
Mn nu är det några dagars lov eller självstudier som det heter!
Kan behövas. Denna höst har verkligen gått i ett intensivt tempo!
 
Men nu ser jag fram emot julen och få pynta lite här hemma.
Har som vanligt projekt på gång som aldrig blir slutförda men nu börjar jag återfå lite energi och inspiration - hoppas det håller i sig.
Bla ska vårt sovrumstak få sig några omgångar med vitfärg men jag fasar då taket går alldeles upp i nocken, så det är ganska högt.....kanske fine maken är så snäll och hjälper till....men fint ska det bli....när det blir klart....;)
 
Hadé bäst!
 
// Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar